HTML

sas@blog.hu

Friss topikok

Szabadság, szerelem valamint

2007.12.24. 16:21 satie

Szeretet - nem csak Karácsonykor.

A Szerelemhez szabadság kell, a szabadságért küzdelem, hozzá végtelen szeretet.

Beleszerettem egy lányba, ismerkedtünk, járni kezdtünk és utána derült ki, hogy titkolnom 'kell', hogy egy kicsit máshogy gondolkodom, mint más generációhoz tartozó szülei. Mondtam, ez így nem lesz jó. 'Majd megoldjuk'. Szerettem a lányt, kitartottam, amíg lehet, a szülők fúrtak. Mondtuk, most nem tudunk tovább járni. Ha nem változik, a szerelmem talán egyszer teljesen elmúlik, de ha valakivel együtt voltál, az iránta érzett szereteted soha nem múlhat el, ezért - mivel közben bajba is került - különösen segítem mindig, bár Ő nem nagyon szeretne velem szóba állni; persze Karácsonykor is.

Karácsony. Ajándékai közt 1 tárgyi volt, amire mindig nagyon vágyott, felvittem Hozzá, s a kertkapuban átadtam hugocskájának, s jött a megdöbbentő üzenet, a szülők, akik végig fúrtak, kérnék, ha van módom, menjek be beszélgetni mákosguba mellett. Sajnos most éppen nem tudok, később, üzenem, hisz' vinnem kell a többi ajándékot a Család többi részének, és persze oda csak akkor mehetek, ha Babszemem szóba áll velem. Korábbi fájdalmait mindenki beviszi későbbi kapcsolataiba, nekem is tetszik egy lány, hasonló korú, érettebb, ki tudja, talál-e bennem valamit, meg persze miről lehet szó, van most egy kissrác a láthatáron, a szülők már láthatják hibáit, rólam egyre jobb hírek jönnek, de nem ez a lényeg, hanem, ha esetleg az új lánnyal megtaláljuk egymással az igazit, attól még egy korábbi kapcsolatom iránti igaz szeretet megmaradhat és természetesen meg is marad a még hátralévő 50-60 évemben, és ezt a szeretet ők is megértik, és talán - remélem, hogy mielőbb Andi is megérti.

A szeretet szabadságot hoz. A szerelemhez pedig mindig szabadság kell.

Várom a 2008-as évet és emellett Mindenkinek Boldog Karácsonyt!

2 komment

Címkék: szabadság szerelem fiatal szeretet juhász andrea távolkelet

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadon.blog.hu/api/trackback/id/tr27282665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdjc · http://8723164897126348762389746 2008.01.26. 19:59:38

ateszka!

mégis honnan veszed a bátorságot hogy egy akkora forma alter zeneszerő nevével,mint Satie-égeted magad 40éves létedre?

gratulálok!

kedves vagy Szeretlek,nem ismerek még egy ilyen fickót mint te

atesz szerintem de ahogy te szoktál fogalmazni még másik hat ökör nevében:szerintünk elmeháborodott vagy olvassál Hölderlint,sztem tetszeni fog!márha szeretsz egyáltalán olvasni,de te már biztos olyan bölcs vagy mint a kis játszó pajtáslányod,akinek a szülei mondták hogy ekkora kvalitású embernek már nemis kell olvasni

na jó én még csak kisfiú vagyok ahogy mondtad,ezekhez

egy szóval gecibonyolúl művésznek tartod magad biztos

éljen!csoki legalább most eltudod magad szórakoztatni egy kicsit pár hónapra verd a faszod inkább jó az!

endzsój!

Abdab 2008.06.11. 16:41:57

Ez egy végtelenül érdekes komment volt.
süti beállítások módosítása